Kunder / referencer som vi har leveret lagerløsninger til
Vi lægger stor vægt på at vores arbejde afstedkommer en god reference. En udmærkelse eller anbefaling fra en kunde er uden sammenligning den bedste metode til at skabe organisk vækst for sin forretning. Og skulle der en sjælden gang forekomme en klage, er det for os magtpåliggende at den udredes hurtigt, effektivt og professionelt.
LEASY A/S, Michael Huus
Hvorfor valgte du en løsning fra Flextek Stålreoler A/S?Havde god erfaring med deres produkter fra tidligere jobs og vidste derfor, at de ville leve op til mine ønsker og krav. Havde hos LEASY brugt dem til suppleringsordrer før vi startede det store arbejde med centralisering af lagrene og her hjalp de med opsætning, nedtagning og salg af overskudsmateriale fra de lagre vi lukkede ned.
Jeg har købt både lagerreoler, pallereoler, mezzaniner og lagerkontorer hos Flextek Stålreoler igennem årene og var derfor ikke i tvivl om, at Flextek Stålreoler var de rigtige til at løse opgaven med vores centrallager.
Et standardprodukt af høj kvalitet og det har jeg fået.
Har slutproduktet levet op til dine forventninger?Ja, det har det helt bestemt. Og vi værdsætter at deres montører også kan hjælpe os hurtigt når der har været påkørsler eller andet. De klarer det altid indenfor normal arbejdstid og det sætter jeg stor pris på.
Har du opnået konkrete forbedringer og besparelser på dit lager og ifbm din logistik?Ja, de har ofte hjulpet mig med forslag der forbedrer logistikken på vores lager.
FTZ Autodele & værktøj A/S, Brian Gavnbo
Hvorfor valgte du en løsning fra Flextek?Vi gør selv meget for at opdatere og vedligeholde alle vores lagre med de samme systemer. Systemerne fra Flextek Stålreoler er gode robuste reoler der er nemme at arbejde med.
Vi har set på andre systemer, men de passer ikke ind hos FTZ. Jeg kunne sagtens finde noget der var billigere, men jeg betaler gerne lidt ekstra når tingene virker, det skal være let og nemt at bygge / ombygge reoler – det lægger jeg vægt på.
De var og er fortsat ydmyge overfor opgaverne og kommer ikke ind af døren som verdensmestre. Nogle aktører i markedet savner efter min mening den samme ydmyghed. Det var også tydeligt, at der her var tale om en leverandør, som har bygget og arbejdet med systemerne selv. De har selv slået sig over fingrene og har selv prøvet at samle de forskellige systemer.
Har slutproduktet levet op til dine forventninger?Ja, det fungerer og har indtil nu fungeret 24 gange de sidste 4 år og det er jo ganske imponerende.
Hvordan oplever du den praktiske udførelse og montering?Deres montører er meget professionelle og imødekommende. Vi arbejder med op til 38.000 varenumre, når et nyt lager opføres – opstalt og vores mærkningssystem bygget op efter helt klare specifikationer. Det har montørerne også forstået og det fungerer derfor upåklageligt. Montørerne “blender” nærmest ind som en del af vores eget personale. Der er altid pænt og ordentligt når de forlader vores lagre. De har sågar præsteret at møde ind i weekender for at løse opgaver, selvom der ikke var tale om produkter fra Flextek Stålreoler.
LM LYKKEGÅRD A/S, Karsten Lykkegård
Hvad tillægger du størst betydning i samarbejdet med din leverandør?Jeg tillægger den personlige kontakt stor betydning, da det giver tryghed i samarbejdet og så vægter jeg også leverandørens professionalisme.
Hvordan oplevede du projektforløbet fra start til slut?Kompetence niveauet var højt, de aftalte deadlines blev overholdt, prisen holdt stik og monteringen foregik planmæssigt og professionelt. Var også meget tilfreds med montørernes imødekommenhed, deres respekt for vores høje sikkerhedskrav under arbejdet og jeg sætter pris på at kunne kommunikere med dem uden sprogbarrierer.
Hvis noget skulle gøres anderledes – hvad ville du så pege på?Ingenting, alt gik som planlagt.
Hvad ville du sige hvis du skulle anbefale Flextek Stålreoler til en kollega eller samarbejdspartner?Det er et godt produkt, dygtige konsulenter, professionel håndtering, behagelige og fagligt kompetente montører.